کسب مقام برتر در جشنواره المان های نوروزی و هفت سین شهری توسط دانشجویان مرکز یزد در اولین جشنواره المان های نوروزی و هفت سین شهری که توسط شهرداری برگزار گردید، ابوالفضل باقرپور، زهیر صبوری، سحر زارع، طیبه عیسی وند از دانشجویان پیام نور مرکز یزد موفق شدند مقام برتر مسابقات را به خود اختصاص دهند متن لوح تقدیمی به شرح ذیل می باشد:
نظر به اینکه شما در اولین جشواره مردمی ساخت المانهای نوروزی و هفت سین شهری که در باغ جهانی دولت آباد یزد برگزار شد تحت گروه 22 شرکت نموده اید به عنوان برگزیده بخش المانها نوروزی انتخاب شده اید، موفقیت های روز افزون و تلاش پیش از پیش شما را در عرصه های مختلف علم و هنر آرزومندیم.

یزد ـ خبرنگار اطلاعات: اولین جشنواره المان‌های نوروزی و هفت‌سین شهری در باغ جهانی دولت‌آباد با حضور پروفسور فلامکی اولین چهره ماندگار هنر و معماری در کشور برگزار شد.

پروفسور فلامکی، چهره ماندگار هنر و معماری ایران و استاد دانشگاه تهران، که به عنوان میهمان ویژه در این جشنواره حضور داشت، برگزاری چنین جشنواره‌ای را به عنوان یک فرصت تلقی کرد و افزود: برگزاری این جشنواره گویای این است که مدیران شهری یزد در پی فرصت‌سازی برای بروز ایده‌ها و شکوفایی استعدادهای نهفته هستند.

مهندس شرافت مدیرکل اداره کل میراث فرهنگی و صنایع‌دستی و رئیس ستاد تسهیلات سفر استان یزد هم برگزاری چنین جشنواره فاخری را کم‌نظیر خواند و گفت: برای حفظ میراث پیشینیان و بهبود فضای شهری باید از ایده‌های افراد خلاق بهره برد و این جشنواره زمینه‌ساز این امر است.

مهندس عظیمی‌زاده شهردار یزد نیز گفت: در این جشنواره باید از این فرصت استفاده کرد و شهرداری یزد از طرح‌های برتر برای تولید و نصب در سطح شهر حمایت می‌کند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر