مراسم غبارروبی گلزار شهدای گمنام (+تصویر) با حضور دانشجویان، مسئولین و اساتید دانشگاه پیام نور مرکز یزد طی مراسمی، غبارروبی از گلزار شهدای گمنام واقع در میدان میرچماق صورت گرفت. برای اطلاعات بیشتر بر روی عنوان خبر کلیک کنید.

نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن «یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود.» و «شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش برگلدسته های رفیـع آن، اذان رشـادت و شهـادت سـرداده اند. بسیـج میقـات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند. بسیج لشکر مخلص خدا است که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان، از اولین تا آخرین امضا نمودند.     
این واژه ها و تعبیرهای بی نظیر و ملکوتی، اوصافی است که مراد و مرشد بسیجیان، امام خمینی (رض) در آخـرین پیـام خـود به منـاسبت هفته بسیج (
۲/۹/۱۳۶۷) صادر فرموده اند؛ امامی که دوست و دشمن صداقت او در گفتار و دوری اش از مداهنه و مبالغه را تصدیق کرده و می کنند و این همه نشان از آن دارد که هیچ نهادی والاتر و عزیز تر از بسیج در نگاه آن پیر روشن ضمیر نبوده است.

فرهنگ بسیجی ترکیبی است از ایمان عمیق، تلاش مخلصانه، هوشیاری، گذشت و ایثار. هفته بسیج، هفته بزرگداشت ارزش های اسلامی و انقلابی است. ضمن تبریک این هفته به تمامی کارکنان ، اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور به اطلاع می رساند به همین مناسبت و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز یزد، تعدای از دانشجویان ،اساتید و کارکنان این مرکز به همراه ریاست دانشگاه ومسئول محترم دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان یزد در مراسم عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدای گمنام دفن شده در میدان امیرچقماق یزد شرکت نمودند . در این مراسم ضمن اجرای عزاداری و سخنرانی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه ، کلیه‌ی شرکت کنندگان نماز ظهر و عصر خود را در جوار قبور شهدای گمنام به امامت حجت الاسلام و المسلمین صدرالساداتی تلاوت نمودند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر