اخبار
شرایط پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد جهت اطلاع از شرایط پذیرش و ثبت نام بر رو عنوان خبر کلیک نمائید.

جهت پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد
1- ثبت نام کلیه پذیرفته‌شدگان این دوره برای نیمسال اول 98-97 و به صورت غیرحضوری بوده و پذیرفته‌شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سامانه گلستان به آدرس: http://reg.pnu.ac.ir  از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

2-پذیرفته شدگان پس از ورود به سامانه در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می‌گردد) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

3-پذیرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر فایل حداکثر 250 کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری نمایند.

-تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه

-تصویر کارت ملی (پشت و رو)

-عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک (برای مراجعه حضوری 3 عدد)

-مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)

-تصویر مدرک کارشناسی (برای مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز ارائه گردد).

-گواهی از مراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه .

 

4-دانشجو پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نماید.
 
5-در هنگام مراجعه دانشجو اصل مدارک با اطلاعات بارگذاری شده در سامانه آموزشی گلستان مطابقت و تصویر (برابر اصل) آن در پرونده فیزیکی دانشجو درج می‌گردد.

6- نکته مهم: اصل مدرک کارشناسی در پرونده دانشجو نگهداری خواهد شد.

7-امکان تقاضای مهمان از تاریخ 20/06/97 لغایت 97/06/25 در سامانه آموزشی گلستان و برای نیمسال اول 98-97 فراهم می‌باشد.

8-انتخاب واحد دانشجویان از تاریخ 97/06/21 لغایت 97/06/27 خواهد بود.

9-پذیرفته شدگانی که درس‌های گذرانده در دوره‌های کارشناسی ارشد دارند و متقاضی تطبیق واحد هستند حداکثر تا پایان اولین نیمسال تحصیلی بعد از پذیرش، باید کارنامه ریزنمرات تایید شده درس‌هایی را که، تقاضای معادلسازی آن‌ها را داده‌اند به آموزش مرکز/ واحد ارائه نمایند.

10-پذیرفته‌شدگانی که درس‌های جبرانی (اعلام شده توسط گروه آموزشی) مربوط را در دوره کارشناسی نگذرانده‌اند موظف به انتخاب دروس جبرانی حداکثر تا نیمسال دوم 98-97 می‌باشند.

11-پذیرفته‌شدگان لازم است حداکثر تا تاریخ 97/06/31 در مقطع قبل فارغ‌التحصیل شوند. بدیهی است از ثبت نام کسانی که تا تاریخ مذکور فارغ‌التحصیل نمی‌شوند، ممانعت به عمل آمده و فهرست آنان با قید تاریخ فراغت از تحصیل به اداره کل خدمات آموزشی ارسال شود.

تبصره1: ثبت نام از پذیرفته شدگانی که کلیه واحدهای درسی آنان تا 97/06/31 با موفقیت به اتمام برسد ولی زمان اعلام فراغت از تحصیل آنان به هر علت (به شرطی که برای نیمسال اول 98-97 واحدی اخذ نکرده باشند و یا واحد درسی اخذ شده به صورت معرفی به استاد باشد) تا تاریخ 97/09/30 باشد، بلامانع خواهد بود.

تبصره2: پذیرفته شدگانی که حداکثر تا 97/11/30 دانش آموخته مقطع کارشناسی شوند می‌توانند از نیمسال دوم 98-97 ادامه تحصیل دهند. وضعیت نیمسال اول این افراد مرخصی تحصیلی (عادی) درج شود.

12-پذیرفته شدگان کد رشته های امتحانی 1103(سنجش از دور سیستم اطلاعات جغرافیایی) و 1148 (مدیریت امور شهری) می‌بایست واجد شرایط اعلام شده در دفترچه راهنمای (شماره 1) آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 باشند در غیراینصورت از ثبت نام آنان ممانعت بعمل آمده و فهرست اسامی با درج علت، حداکثر تا مورخ 22/8/97 به مرکز سنجش و آزمون اعلام گردد.

13-دارندگان مدارک تحصیلی معادل حائز شرایط «آیین نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمون های ورودی مقاطع بالاتر» مطابق مقررات صفحه 1 دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور و بخشنامه شماره 80009/21/د مورخ 95/12/21 اداره کل خدمات آموزشی بررسی خواهد شد.

14-داوطلبانی که با استفاده از سهمیه رزمندگان و یا ایثارگران پذیرفته شده‌اند در زمان ثبت نام نیازی به ارائه تاییدیه سهمیه ثبت نامی از سوی ارگان ذی‌ربط ندارند و ملاک تایید سهمیه آنان همان عنوان سهمیه درج شده در فایل قبولی دانشگاه می‌باشد.

15- پذیرفته‌شدگان مرد باید از لحاظ خدمت وظیفه عمومی با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنمای شماره یک آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 یکی از شرایط ذکر شده را از لحاظ وضعیت مشمولیت و مقررات وظیفه عمومی دارا باشند، در غیر این صورت مجاز به ادامه تحصیل نمی‌باشند.

16-دانشجویان می‌بایست اصل مدارک مورد نیاز را به همراه تصویر آن (جهت برابر با اصل نمودن) هنگام مراجعه حضوری به آموزش مرکز/ واحد ارائه نمایند.