1391/7/29 شنبه

مراحل تحصیل در کارشناسی ارشد از ابتدا تا دفاع

1- مراجعه به سایت زیر و ورود به قسمت دانشجو برنامه ریزی آموزشی فرم های مورد نیاز فرم درخواست استاد راهنما(مقطع کارشناسی ارشد) و تکمیل آن با استفاده از برنامه ورد و تحویل آن به مسئول تحصیلات تکمیلی(که البته پس از تائید استاد راهنما مرحله دوم اجرا شود).

۲- مراجعه به سایت www.pnu.ac.irو ورود به قسمت فرم ها و آئین نامه ها سایر فرم ها فرم پروپوزال کارشناسی ارشد و تکمیل آن با تایید استاد راهنما

 ۲-۱. پس از اماده شدن پروپوزال را در سامانه پیشینه پزوهش ایران داک ثبت نموده و رسید مبنی بر تکراری نبودن موضوع را دریافت نمایند..( ادرس سایت ایران داک جهت دریافت رسید http://pishineh.irandoc.ac.ir)

 ۲-۲. تحویل پروپوزال با رسید پیشینه ایرانداک به مسئول تحصیلات تکمیلی

3- پس از اعلام نظر گروه مربوطه و تائید موضوع پایان نامه و اعلام آن از سوی دانشگاه به دانشجو، وی موظف است از سایت زیر در منوی دانشجو برنامه ریزی آموزشی فرم های مورد نیازفرم گزارش سه ماهه پیشرفت را تهیه و در مدت های تعیین شده به مسئول تحصیلات تکمیلی مرکز ارائه نماید.  4.پس از اتمام پایان نامه دانشجو موظف است یکماه قبل از زمان دفاعیه نسبت به ارائه( مقاله و یا تائیدیه چاپ آن ،یک نسخه از پایان نامه صحافی نشده به همراه سی دی آن ) به مسئول تحصیلات تکمیلی اقدام نماید تا پس از مورد تائید بودن داور، زمان دفاع تعیین گردد. 5-پس از برگزاری جلسه دفاع دانشجو می بایست حداکثر تا 15 روز در صورتیکه دارای اصلاحات باشد اصلاحات پایان نامه را زیر نظر استاد مربوطه انجام داده و پس از اخذ تاییدیه از استاد مربوطه اقدام به صحافی پایان نامه نماید. 6. دانشجو موظف است فرم صورت جلسه دفاع را از کارشناس گروه دریافت نماید و اصل ان را در پایان نامه صحافی شده قرار داده و سپس طبق شیوه نامه تدوین پایان نامه ( سایت دانشگاه ) صحافی نماید. تذکر بسیارمهم: نحوه صحافی و رنگ پایان نامه باید طبق شیوه نامه دانشگاه پیام نور که از سایت www.pnu.ac.ir باید دریافت نمایید انجام شود در غیر اینصورت امکان دریافت نسخه های مربوطه از واحد تحصیلات تکمیلی امکان پذیر نیست. 7.پس از اماده شدن 4نسخه صحافی پایان نامه دانشجو می بایست کل CD پایان نامه ( متن کامل در قالب pdf و word فونت لوتوس تمام پایان نامه فقط در یک فایل ذخیره شود) را در ایران داک ثبت  نموده و کد رهگیری اخذ نماید.و کد رهگیری را به انضمام4 نسخه پایان نامه های صحافی شده و 5عدد cd متن کامل پایان نامه با فرمت pdf و word به همراه 5عدد قاب پلاستیکی به کارشناس مربوطه تحویل نماید. ( ادرس سایت ایران داک جهت دریافت کد رهگیری http://thesis.irandoc.ac.ir )

فايلها
راهنماي روال اخذ پايان نامه از انتخاب موضوع تا دفاع و فارغ التحصيلي.docx 33.832 KB
بيشتر